Greek Poet ILIAS FOUKIS

Greek Poet      ILIAS   FOUKIS
Poetry is the voice of the Gods

Sunday, January 29, 2012

LOJRAT Poem by ILIAS FOUKIS

        


          LOJRAT




          Siç mund ta merrni me mend
          në lojën e madhe të përjashtimit prej ëndrrave 
          unë kam qënë shumë i dobët ..
          dhe fare i pambrojtur..
          Domethënë,
          i goditur për vdekje
          nga pasionet më barbare të botës.


          Ju ndërkohë,
          të mësuar të shikoni nga larg
          plagët e të mundurve..
          mund të shtrini Fantazinë tuaj
          duke gjykuar se objektivi kryesor i Lojës
          duhet të ketë qënë shuarja e zjarreve 
          që shkrijnë akujt e zemrës..
          me qëllim bllokimin e jetës
          në pikën më të lartë të ndjeshmërisë.


          Po,po , zotrinj..
          Kështu ka qënë.
          Nuk gaboheni aspak.


          Po çuditem me aftësitë tuaja 
          për të qënë mjeshtërisht gjakftohtë
          në shpjegimin e katastrofave të mëdha...


          Unë që isha fare i mënjanuar 
          nga gara e madhe e Lavdive të botës
          besoj se duhet të kem bërë
          një kundërsulm të llojit-  ''Ju do të rrëzoheni''..
          por me sa më kujtohet 
          duhet të jem tërhequr ..
          sepse më bënë vërejtje se isha shumë i vogël
          dhe për ndeshje të tilla influencash
          nuk do të rritesha kurrë.


          Vendet që zbrazeshin prej të mundurve                                              
          mbusheshin me një mënyrë të tillë
          që t'ju linin të kuptonit
          se Filozofëve u kishte pëlqyer
          pothuajse në përmasa cinike
          të krahasoheshin me lumenjtë.   


          Dhe kështu duke u rrëmbyer
          kishin asimiluar 
          të gjitha rrymat e mendimit njerëzor
          dhe Njerëzimi si fëmijë i vogël
          vraponte me lumenjtë e tharë përbri
          për të kapur objektivin e Lojës...


          Më në fund...
          humbiste kush humbiste...
          rrëzohej kush rrëzohej...
          linçohej  kush linçohej...
          arrihej në një pikë ku gjithçka
          dukej se kish mbetur pas..


           Lojtarëve që kapërcenin parashikimet
           ishte e natyrshme që tu bëhej
           një nder i vogël.


           Nxirreshin përpara Diellit për tu fotografuar..
           dhe hija e zezë e fituesve
           mbulonte krejt botën.




                  Perkthyer nga greqishtja prej vete Autorit.   
     
                                      

1 comment: